۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۶۴۶۹۴۷

راه اندازی قرارگاه شهدای روحانی شهرستان اندیمشک| تولید روزانه ماسک

راه اندازی قرارگاه شهدای روحانی شهرستان اندیمشک| تولید روزانه ماسک
حجت الاسلام خادمی از راه اندازی قرارگاه شهدای روحانی با مشارکت مدرسه امام صادق (ع) مسجد قرآن و عترت و هیأت فاطمیون کوی لور شهرستان اندیمشک خبر داد.
حجت الاسلام حمیدرضاخادمی، مسئول قرارگاه مقابله با کرونا ویروس مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: طلاب مدرسه در هر منطقه و مسجدی که حضور دشتند به ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی، مرکز شهر، کوی قائم، کوی لور و مناطق حاشیه‌ای پرداختند ضمن اینکه به تولید و توزیع ماسک می‌پردازند.

مسئول قرارگاه مقابله با کرونا ویروس مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک از راه اندازی قرارگاه شهدای روحانی شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: این قرارگاه در گام اول ۲۵ هزار ماسک تولید می‌کند و در گام دوم به تولید روپوش (۵۰۰ تا هزار) برای پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های اندیمشک و دزفول روی خواهد آورد.

حجت الاسلام خادمی بیان داشت: قرارگاه شهدای روحانی از مدرسه امام صادق (ع)، مسجد قرآن و عترت و هیأت فاطمیون کوی لور شهرستان اندیمشک تشکیل شده و در مرحله اول خواهران از ساعت ۱۴ تا ۲۰ هر روز مشغول کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ چرخ خیاطی در اختیار بانوان طلبه و انقلابی قرار گرفته است، عنوان داشت: قرارگاه در سالن اجتماعات مدرسه راه اندازی شده است، در این قرارگاه، کارگروهی با حضور اساتید و طلاب مدرسه تشکیل شده تا گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و مناطق محروم هر شب طبق یک برنامه منسجم صورت بگیرد.

مسئول قرارگاه مقابله با کرونا ویروس مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک ادامه داد: در قرارگاه بنا است تا آبمیوه طبیعی (هویج و پرتقال) برای کادر درمانی و بیماران کرونایی بیمارستان اندیمشک صورت بگیرد، همچنین بسته‌های غذایی در اختیار خانواده‌های محروم قرار بگیرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات